Strategie

Een onderscheidende positionering, gedragsverandering of je online prestaties verbeteren. Doelen en manieren om daar te komen zijn er genoeg. Maar alleen als je slim kiest en kennis hebt van je markt én de doelgroep, leidt dit naar succes. Naar een goede naam en meer conversie en draagvlak.

Online strategie

Met internet heb je toegang tot een miljoenenpubliek. Maar echt bereik vraagt meer dan alleen een mooie website of een campagne via social media. Dat lukt alleen met een slimme strategie waarin je sterke keuzes maakt voor content, kanalen, marketing en design. En dat dan kosteneffectief.

Positionering

Kwaliteit is geen garantie voor het halen van je doelen. Je imago bepaalt of mensen voor je kiezen. Laat daarom niet alleen zien wat je doet, maar vooral wat je daarmee betekent. Als je jouw waarde toevoegt dan kun je boven je product of dienst uitstijgen. Met een geloofwaardig en eigen verhaal. Dat je dichtbij jezelf houdt en de afstand tot je concurrent vergroot.

Interne communicatie

Een nieuwe koers of reorganisatie. Het maakt vaak veel los in je organisatie. Hoe houd je iedereen bij elkaar? Wat is er nodig voor behoud van vertrouwen, werkplezier en trots? Begin met het gezamenlijke doel in plaats van het gezamenlijke werk. En werk vanuit de interne kracht die er is.

Marketingcommunicatie en campagnes

Marketinginspanningen en campagnes horen te leveren waarvoor ze zijn. Een gunstige attitude, gedragsverandering of de juiste kliks op je website. Begin bij je doelgroep: Waar zit die? Wat houdt haar bezig? Hoe ben je zichtbaar, aansprekend en relevant? En op welk moment via welke kanalen? Dat zijn de hoofdvragen. Met het direct meten van je conversie en het bijsturen van je strategie maak je de cirkel rond.